Zarządzanie zespołem

Skuteczne przywództwo i umiejętność wykorzystania potencjału pracowników.  

„Zespół pracowników jest jak orkiestra, a dobry szef niczym dyrygent, który wie, kto fałszuje, kto gra czysto i stara się, a kto zbytnio się nie wysila.”

Dla kogo:

Szkolenie skierowane do osób zarządzających zespołami, kierowników, managerów, dyrektorów, którzy chcą nauczyć się skutecznego kierowania podległym zespołem, podnosić jego wydajność, umiejętnie radzić sobie z problemami, konfliktami, stresem i motywacją.

Cel szkolenia:

zarządzanie zespołem

  • zaznajomienie uczestników z cechami osobowościowymi wpływającymi na pracę w zespole.
  • skuteczne ustalanie celów
  • poprawa komunikacji interpersonalnej w zespole
  • podniesienie efektywności pracy zespołu poprzez umiejętne motywowanie członków zespołu
  • radzenie sobie ze stresem

Program szkolenia:

Człowiek a organizacja – jak poznać cechy osobowościowe i predyspozycje pracownika

  • badanie cech osobowości
  •  badanie roli w zespole – test Belbina

Wyznaczanie celów – jak skutecznie wyznaczać cele dla zespołu, aby miały szansę realizacji

  • ustalanie celów długo i krótkoterminowych
  • zapoznanie z metodyką SMART

Techniki motywowania pracowników – czyli jak zainspirować pracowników do wykonania zadania, jak wynagrodzić ich za to i jak zapobiec wypaleniu zawodowemu

  • konstruowanie celów a motywacja
  • motywatory pozytywne/negatywne
  • motywacja materialna i pozamaterialna

Koncepcje przywództwa – czyli styl kierowania a efektywność pracowników

  • kwestionariusz stylów kierowania

Konflikt w zespole – czyli jak rozpoznać, reagować i zapobiegać negatywnym skutkom występowania konfliktu.

  • czym jest konflikt w organizacji
  • konsekwencje konfliktów
  • jak wykorzystać konflikt dla dobra organizacji

Komunikacja interpersonalna – czyli jak mówić aby nas słuchano i jak słuchać aby do nas mówiono

  • komunikacja jako narzędzie pracy
  • budowanie precyzyjnych i zrozumiałych komunikatów
  • efektywna komunikacja w zespole i organizacji

Stres – czyli jak wykorzystać jego pozytywne działanie

  • rodzaje stresu
  • radzenie sobie w trudnej sytuacji
  • jak zwiększyć swoją strefę wpływu

 Prowadzący:

Szkolenie i warsztat będą prowadzone przez doświadczonego trenera kompetencji miękkich, wieloletniego praktyka i coacha technik efektywnej sprzedaży.


Informacje:

Koszt szkolenia dla grupy 6-12 osób :  do uzgodnienia ( obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Czas trwania: 16 godzin – 2 dni

Miejsce: sale szkoleniowe zamawiającego na terenie woj. Śląskiego

Kontakt: Maciej Westerowski, kontakt@mwbc.pl, tel. 698 620 570

Wydrukuj to szkolenie

Dodaj komentarz