Szkolenie Google Analytics

Temat:

Szkolenie Analytics w pigułce – Google Analytics 101

Dla kogo:Sektor mśp (właściciele firm), pracownicy działów marketingu, pracownicy agencji marketingowych , których zadzniem jest ocena skuteczności działań marketingowych w internecie, osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci, osoby, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego
Czas trwania:1 dzień

Cel szkolenia:

  • Poznanie możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
  • Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
  • Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics jako podstawy do wprowadzania zmian w witrynie internetowej

Planowane efekty i korzyści dla uczestników:  

Szkolenie Analytics Katowice

Uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób z raportów pozyskiwać informacje ważne dla swojego biznesu
  • Jak wykorzystać dane z Google Analytics do zarządzania kampaniami Google Adwords?
  • Jak śledzić skuteczność innych działań reklamowych prowadzonych w sieci?

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Konfigurowania Google Analytics na potrzeby swojej witryny internetowej
  • Oceny skuteczności pracy agencji prowadzącej kampanię marketingową
  • Tworzenia raportów na potrzeby swoje i swoich przełożonych

Uczestnicy otrzymają:

  • Google Analytics Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt ustawień swojej instalacji Google Analytics przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords

Program

1. Przedstawiamy Google Analytics:
a) Co to jest?
b) Jak działa?
d) Jakie daje możliwości?

2. Po co nam Google Analytics?
a) Sztuka stawiania pytań jako droga do pełnego wykorzystania Google Analytics na własne potrzeby.

3. Konstruowanie planu pomiarów na potrzeby swojej witryny
a) Wybór miar istotnych z punktu widzenia własnej witryny
b) Definiowanie celów dla swojej witryny

4. Jak prowadzić analizę źródeł ruchu przychodzącego?
a) Skąd biorą się odwiedzający?
b) Które kampanie były skuteczne?
c) Jakie źródła są najcenniejsze?
d) Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, Facebook, mailingowych i innych.

5. Jak analizować zachowanie użytkowników w witrynie?
a) Które strony odwiedzili?
b) Gdzie spędzali najwięcej czasu?
c) Czego szukali?

6. Kim są użytkownicy mojej witryny?
a) Co o nich wiemy?
b) Jak wykorzystać dane demograficzne?

7. Czy wszystko działa jak należy?
a) Czy witryna realizuje swoje cele?
b) Co można poprawić?

8. Google Analytics w służbie e-commerce
a) Śledzenie transakcji i wykorzystanie danych do optymalizacji sklepu.

9. Nie trać kontaktu z danymi
a) W jaki sposób tworzyć raporty, które zrozumie nawet szef.

10. Gdzie zdobywać wiedzę?
a) Godne polecenia źródła wiedzy nt. Google Analytics

Najbliższe szkolenie Analytics:

CZAS TRWANIA: 1 dzień/8 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Strefa Dobry Start Katowice

GODZINY REALIZACJI: 9.00 – 16.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 550 zł/osobę

TERMIN: 28.04.2017

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia