Szkolenie AdWords poziom 2

Temat:

Szkolenie Google AdWords dla średniozaawansowanych – AdWords 201

Dla kogo:Sektor mśp (właściciele firm), pracownicy działów marketingu, pracownicy agencji marketingowych , osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci, osoby, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego
Czas trwania:1 dzień

Cel szkolenia:

  • Nabycie umiejętności samodzielnego zbudowania i zarządzania kampaniami Google AdWords na większą skalę
  • Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych działań w Sieci Reklamowej Google
  • Nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych kampanii dla e-commerce

Planowane efekty i korzyści dla uczestnikówSzkolenie Google AdWords Katowice

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak budować i zarządzać dużymi kampaniami przy użyciu dostępnych narzędzi?
  • Jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami?
  • Jak mierzyć efekty kampanii o dużym zasięgu i jak wykorzystywać zebrane dane do podnoszenia ich skuteczności?

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Samodzielnego zbudowania kampanii Google AdWords na większą skalę np. na potrzeby dużego sklepu internetowego
  • Prowadzenia działań reklamowych w Sieci Reklamowej Google
  • Sprawnego zarządzania wydatkami na kampanię
  • Monitorowania działań konkurencji

Uczestnicy otrzymają:

  • Google AdWords Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Kupon „Wydaj 100 zł, a otrzymasz 250 zł” na kampanię Google AdWords dla nowych reklamodawców

Program szkolenie Google AdWords

1. Kiedy małe nie wystarcza – Google AdWords na większą skalę
a) Budowanie i zarządzanie dużymi kampaniami
b) Automatyzacja pracy z kampaniami
c) Sprawne zarządzanie budżetem kampanii
d) Wykorzystanie Google AdWords Editor i arkuszy kalkulacyjnych
2. Kolejne możliwości rozwoju kampanii
a) Reklama na smartfonach i urządzeniach mobilnych
b) Dotrzyj do odbiorców za pomocą obrazów
c) Wykorzystanie reklam video w kampanii
d) Jak trafić do odbiorców dzięki reklamie w Gmail
3. Rozwiązania dla branży e-commerce
a) Zmień odwiedzających w Klientów
4. Skuteczny remarketing
b) Nie daj o sobie zapomnieć
5. Monitorowanie działań konkurencji
6. Jeszcze dokładniejsze śledzenie efektów kampanii

a) Wybierz odpowiedni dla siebie model śledzenia konwersji
7. Kierunki rozwoju narzędzi reklamy internetowej
8. Jak odnaleźć się na rynku reklamy internetowej
b) Możliwe ścieżki kariery
c) Jak zdobywać i poszerzać wiedzę

CZAS TRWANIA: 1 dzień/8 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Strefa Dobry Start Katowice

GODZINY REALIZACJI: 9.00 – 16.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 590 zł/osobę

TERMIN: 8.05.2017

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia