Szkolenia AdWords

Szkolenia AdWords

Jeżeli nie wiedzą Państwo jak zaplanować i przeprowadzić kampanię linków sponsorowanych, zachęcamy do współpracy z nami. Oferujemy profesjonalne szkolenia AdWords, dzięki którym poznają Państwo zasady tworzenia skutecznych kampanii w wyszukiwarce.

Szkolenia adresowane są zarówno do przedstawicieli dużych firm, jak i mikroprzedsiębiorców. Reklama AdWords to narzędzie bardzo uniwersalne i może być wykorzystana przez osoby, które nie posiadają doświadczenia w branży e-marketingu lub IT. Aby osiągnąć wysoki zwrot z reklamy, należy poznać zasady doboru słów kluczowych i metody wyznaczania konwersji. Podpowiadamy, które czynniki determinują powodzenie kampanii. Wskazujemy najnowsze trendy w reklamie PPC (pay per click). Biorąc udział w szkoleniu dowiedzą się Państwo także, jak uniknąć najczęstszych błędów, które mogą obniżyć skuteczność kampanii.

Na szkoleniu dokładnie analizujemy cały proces planowania, przygotowania, wdrożenia i analizy skuteczności prowadzonej kampanii. Kładziemy duży nacisk na aspekty finansowe kampanii AdWords. Dzięki zdobytym informacjom, będą mogli Państwo zoptymalizować koszty przeznaczone na reklamę w Google i osiągnąć wysoką konwersję działań marketingowych.

Prowadzący: Paweł Bilczyński – certyfikowany trener Google Adwords

Temat:Google AdWords dla początkujących – AdWords 101
Dla kogo:Sektor mśp (właściciele firm), pracownicy działów marketingu, pracownicy agencji marketingowych , osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci, osoby, które chcą rozpocząć pracę w sektorze marketingu internetowego
Czas trwania:1 dzień

Cel szkolenia:

  • Nabycie umiejętności pozwalających na przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej Google AdWords na swoje potrzeby
  • Nabycie umiejętności niezbędnych do oceny jakości pracy zewnętrznego podmiotu (agencji interaktywnej, freelancera) lub pracownika prowadzącego kampanię Google AdWords dla firmy

Planowane efekty i korzyści dla uczestników:  Szkolenie AdWords Katowice

Uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób budować skuteczne kampanie?
  • Jak trafić do właściwej grupy docelowej?
  • Jak przygotować stronę docelową dla kampanii?
  • Jak rozszerzyć zasięg swojej kampanii?
  • Jak wyznaczyć cele i ocenić jakość pracy agencji prowadzącej dla nich kampanię?

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Pisania skutecznych tekstów reklamowych
  • Doboru właściwych słów kluczowych
  • Tworzenia kampanii na własne potrzeby
  • Oceny wyników kampanii Google AdWords
  • Prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich

Uczestnicy otrzymają:

  • Google AdWords Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Kupon „Wydaj 100 zł, a otrzymasz 250 zł” na kampanię Google AdWords dla nowych reklamodawców

Program:

1. Przedstawiamy platformę reklamową Google AdWords:
a) Co to jest?
b) Jak działa?
c) Jakie daje możliwości?

2. Poznaj składowe skutecznej kampanii:
a) Teksty reklamowe
b) Słowa kluczowe
c) Strona docelowa

3. Jak pisać dobre reklamy?
a) Cechy skutecznego przekazu reklamowego
b) Zasady redagowania tekstów reklam

4. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii?
a) Metody doboru właściwych słów kluczowych
b) Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii

5. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii

6. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
a) Grupa docelowa
b) Zasięg terytorialny
c) Urządzenia
d) Harmonogram
e) Budżet

7. Jak mierzyć skuteczność kampanii?
a) Wybór celów kampanii
b) Sposoby mierzenia celów kampanii
c) Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią

8. Współpraca z agencją interaktywną
a) Fakty i mity na temat Google AdWords
b) Jak wybrać agencję
c) Współpraca na warunkach partnerskich

CZAS TRWANIA: 1 dzień/8 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Strefa Dobry Start Katowice

GODZINY REALIZACJI: 9.00 – 16.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 550 zł /osobę

TERMIN: 27.04.2017

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Zobacz:

Szkolenie AdWords poziom 2

Szkolenie AdWords BootCamp

Szkolenie Google Analytics