Szkolenia AdWords BootCamp

Temat:Dwudniowe warsztaty Google AdWords BootCamp
Dla kogo:Sektor mśp (właściciele firm), pracownicy działów marketingu, pracownicy agencji marketingowych , osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci, osoby, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego
Czas trwania:2 dni

Cel szkolenia:

  • Nabycie umiejętności samodzielnego zbudowania i zarządzania kampaniami Google AdWords na większą skalę
  • Przećwiczenie nabytych umiejętności w praktyce

Planowane efekty i korzyści dla uczestników:Szkolenia AdWords

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak budować i zarządzać dużymi kampaniami przy użyciu dostępnych narzędzi?
  • Jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami?
  • Jak zarządzać kampaniami aby wydatki na reklamę były skuteczniejsze?

Uczestnicy nabędą umiejętności:

Samodzielnego zbudowania kampanii Google AdWords

  • Sprawnego zarządzania wydatkami na kampanię
  • Oceny wyników kampanii Google AdWords

Uczestnicy otrzymają:

  • Google AdWords Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Kupon „Wydaj 100 zł, a otrzymasz 250 zł” na kampanię Google AdWords dla nowych reklamodawców

Program

Dwudniowe dniowe warsztaty składające się z dwóch części.

W czasie pierwszego dnia szkolenia uczestnicy pracując w małych (3-4 osobowych grupach) przygotowują pod okiem trenera kompletną kampanię Google AdWords.  Uczestnicy przechodzą pełen proces budowy kampanii – od badania słów kluczowych, przez tworzenie treści reklam, budowanie struktury kampanii aż do umieszczenia kampanii na koncie. W czasie warsztatów uczestnikom towarzyszy trener, który na bieżąco wprowadza ewentualne modyfikacje w kampaniach.

Przygotowane przez uczestników szkolenia kampanie mają zapewniony budżet i uruchamiane są na tydzień w czasie którego przygotowane przez uczestników szkolenia reklamy biorą udział w aukcjach AdWords.  Po upływie tygodnia uczestnicy biorą udział w drugim dniu szkolenia, w czasie którego kampanie są analizowane i oceniane.

1. Przedstawiamy platformę reklamową Google AdWords:
a) Co to jest?
b) Jak działa?
c) Jakie daje możliwości?

2. Poznaj składowe skutecznej kampanii:
a) Teksty reklamowe
b) Słowa kluczowe
c) Strona docelowa

3. Jak pisać dobre reklamy?
a) Cechy skutecznego przekazu reklamowego
b) Zasady redagowania tekstów reklam

4. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii?
a) Metody doboru właściwych słów kluczowych
b) Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii

5. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
a) Grupa docelowa
b) Zasięg terytorialny
c) Urządzenia
d) Harmonogram
e) Budżet

6. Jak mierzyć skuteczność kampanii?
a) Wybór celów kampanii
b) Sposoby mierzenia celów kampanii
c) Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią
d) Wybierz odpowiedni dla siebie model śledzenia konwersji

7. Optymalizacja wyników kampanii
a) W jaki sposób poprawiać skuteczność kampanii.

CZAS TRWANIA: 2 dni/16 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: 

GODZINY REALIZACJI: 9.00 – 16.00

KOSZT UCZESTNICTWA: …. brutto/osobę

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia