Proces sprzedaży

Szkolenia dla firm – Skuteczne metody sprzedaży

” 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.”  John McKean

Dla kogo:

Szkolenia są przeznaczone dla firm zatrudniających handlowców, jak również osób zarządzających zespołami sprzedaży, kierowników, managerów, dyrektorów sprzedaży, którzy chcą nauczyć się skutecznych metod sprzedaży,  kontroli „lejka” sprzedaży, pracy z trudnym klientem.

Cel szkolenia:

szkolenia dla firm

  • zaznajomienie uczestników z procesem sprzedaży
  • skuteczne nawiązywanie pierwszego kontaktu
  • negocjacje biznesowe
  • dostęp do osób decyzyjnych w organizacji
  • poprawa komunikacji interpersonalnej z klientem
  • kontrola procesu sprzedaży
  • praca z trudnym klientem

Program szkolenia:

Sprzedaż jako proces – czyli jak wykorzystać znajomość metodyki sprzedaży

  • elementy procesu sprzedaży
  • lejek sprzedaży co to jest i jak go kontrolować

Pierwszy kontakt – czyli formy dotarcia i kontaktu z nowym klientem

  • prospecting – sposoby aktywnego wyszukania klientów
  • e-mail
  • telefon – jak przeprowadzić skuteczną pierwszą rozmowę
  • oferta – odpowiedź na wysłane zapytanie
  • pierwsze spotkanie
  • prezentacja produktu

Komunikacja – czyli elementy komunikacji interpersonalnej niezbędne sprzedawcy

  • komunikacja jako narzędzie pracy
  • budowanie precyzyjnych i zrozumiałych komunikatów
  • efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
  • komunikacja werbalna i niewerbalna

 Zamknięcie sprzedaży – czyli co decyduje o naszej skuteczności

  • analiza kosztów do korzyści
  • co decyduje o zakupie
  • po czym rozpoznać, że klient decyduje się na zakup
  • rekomendacje
  • motywowanie klienta do działania

 Negocjacje biznesowe  – czyli praktyczne poszerzenie umiejętności negocjatorów

  • z kim negocjować
  • przygotowanie mentalne do negocjacji
  • budowanie kontaktu i zaufania
  • techniki wywierania wpływu społecznego
  • manipulacja w negocjacjach

Praca z trudnym klientem – czyli od konfrontacji do kompromisu

  • typologia klientów
  • trudny klient i rozpoznanie jego potrzeb
  • techniki zarządzania relacjami z trudnym klientem
  • asertywność w kontaktach z klientem

 Prowadzący:

Szkolenie i warsztat będą prowadzone przez doświadczonego konsultanta, wieloletniego praktyka w dziedzinie zarządzania i sprzedaży.


Informacje:

Koszt szkolenia dla grupy 6-12 osób :  do uzgodnienia ( obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Czas trwania: 32 godziny – 4 dni

Miejsce: sale szkoleniowe zamawiającego na terenie woj. Śląskiego

Kontakt: Maciej Westerowski, kontakt@mwbc.pl, tel. 698 620 570

Wydrukuj to szkolenie

Dodaj komentarz