Komunikacja interpersonalna

Komunikacja interpersonalna czyli jak mówić, aby nas słuchano i jak słuchać, aby do nas mówiono?

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś.” Hans Georg Gadamer

Dla kogo:

Szkolenie skierowane dla pracowników chcących podnieść jakość komunikacji i zwiększyć efektywność pracy własnej i zespołu oraz wszystkich, którzy chcą, nauczyć się skutecznej komunikacji zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej .

Cel szkolenia:Komunikacja interpersonalna

  • Podniesienie umiejętności komunikacji interpersonalnej
  • Podniesienie umiejętności budowania precyzyjnych komunikatów.
  • Podniesienie umiejętności aktywnego słuchania.
  • Podniesienie efektywności zespołu poprzez wzajemne zrozumienie siebie i organizacji.

Program szkolenia:

  1. Komunikacja jako narzędzie pracy
    • czym jest
    • model procesu komunikacji
    • typy odbiorców
    • precyzyjny komunikat
    • fakty i opinie
    • różnice w pojmowaniu
    • aktywne słuchanie
    • parafraza
    • teoria Schulza Von Thuna
    • kontrolowanie przebiegu rozmowy
  2. Ton głosu
  3. Komunikacja niewerbalna
  4. Efektywna komunikacja w zespole
    • ludzie i kultura organizacyjna
    • potrzeby – wzajemne zrozumienie
    • konfrontacja przekonań
    • precyzyjne formułowanie celów
    • proaktywna postawa zespołu w celu poprawnej komunikacji wewnętrznej
    • asertywność
    • rola i znaczenie informacji zwrotnej

Prowadzący:

Szkolenie i warsztat będą prowadzone przez doświadczonego trenera kompetencji miękkich, wieloletniego praktyka i coacha technik efektywnej sprzedaży.

Informacje:

Koszt szkolenia dla grupy 6-12 osób : do uzgodnienia ( obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Czas trwania: 8 godzin – 1 dzień

Miejsce: sale szkoleniowe zamawiającego na terenie woj. Śląskiego lub do uzgodnienia

KONTAKT